Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2
1
Gra / Gra
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Garm dnia Czerwiec 15, 2013, 19:57:10 »
Tutaj możemy zacząć grac. Nie zapomnijcie się przedstawić. W tej 1 i rozpoczynającej rundzie to ja będę Mistrzerm Gry (będę wyznaczała fukcje i to do mnie mafia będzie pisała kogo chce zabić).
2
Gra / Gra
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Garm dnia Czerwiec 15, 2013, 19:56:46 »
Tutaj możemy zacząć grac. Nie zapomnijcie się przedstawić. W tej 1 i rozpoczynającej rundzie to ja będę Mistrzerm Gry (będę wyznaczała fukcje i to do mnie mafia będzie pisała kogo chce zabić).
3
Gra / Gra
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Garm dnia Czerwiec 15, 2013, 19:56:24 »
Tutaj możemy zacząć grac. Nie zapomnijcie się przedstawić. W tej 1 i rozpoczynającej rundzie to ja będę Mistrzerm Gry (będę wyznaczała fukcje i to do mnie mafia będzie pisała kogo chce zabić).
4
Gra / Gra
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Garm dnia Czerwiec 15, 2013, 19:56:01 »
Tutaj możemy zacząć grac. Nie zapomnijcie się przedstawić. W tej 1 i rozpoczynającej rundzie to ja będę Mistrzerm Gry (będę wyznaczała fukcje i to do mnie mafia będzie pisała kogo chce zabić).
5
Gra / Gra
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Garm dnia Czerwiec 15, 2013, 19:55:40 »
Tutaj możemy zacząć grac. Nie zapomnijcie się przedstawić. W tej 1 i rozpoczynającej rundzie to ja będę Mistrzerm Gry (będę wyznaczała fukcje i to do mnie mafia będzie pisała kogo chce zabić).
6
Zasady / Krótkie wyjaśnienie
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Garm dnia Czerwiec 15, 2013, 19:52:04 »
W Mafii na ziemi nie ma żadnych magicznych istot, a jedynie zwykli ludzie oraz zwykłe miejsca. To tyle.
7
Zasady / Świat
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Garm dnia Czerwiec 15, 2013, 19:49:46 »
Baśniobór to zamknięty rezerwat, w którym można znaleźć od terenów centaurów (Grunhold) przez dom ludzi, z którego kierują rezerwatem, siedlisko olbrzymów po wysepke królowej wróżek, która zmienia w dmuchawiec tego, który nie ma dość ważnego powodu by przychodzić na wysepkę.
8
Zasady / Istoty zamieszkujące Basniobór
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Garm dnia Czerwiec 15, 2013, 19:46:34 »
Baśniobór zamieszkują wszystkie magiczne i niemagiczne istoty
9
Zasady / Istoty zamieszukąjce Narnię
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Garm dnia Czerwiec 15, 2013, 19:40:23 »
Istote zamieszkujące Narnię to wszystkie fantastyczne stworzenia.
10
Zasady / Świat
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Garm dnia Czerwiec 15, 2013, 19:39:06 »
Najważniejsze kraje to Narnia, Archenlandia, Kalormen i Harfang. Stolicą Królestwa Narnii jest zamek Ker-Paravel, który podczas złotego wieku (panowania Wielkiego Króla Piotra, Królowej Zuzanny, Króla Edmunda i Królowej Łucji) leżał na półwyspie. Półwysep ten podczas kilkusetletniej nieobecności legendarnych władców stał się wyspą.
Właściwie Narnia jest jedną z krain, leżącą obok Archenlandii i Kalormenu (Calormen). Ta druga zamieszkana jest przez ciemnoskórych ludzi, których kultura i ubiór przypominają arabską. Kalormen i Archenlandia znajdują się na południu, natomiast od wschodu Narnia graniczy z Morzem Wschodnim, którego najdalej na wschód wysuniętą częścią jest Srebrne Morze. Na zachód od Narnii leży Zachodnie Pustkowie, za którym jeszcze bardziej na zachód znajduje się Granatowe Jezioro. Za tym jeziorem znajdziemy wysokie Wzgórze z Ogrodem i Drzewem (analogią do drzewa poznania dobra i zła z Biblii), czasem nazywane Zachodnim Odludziem. Od północy Narnia sąsiaduje z krainą olbrzymów, Ettinsmoor. Stolica narnijskiego królestwa znajduje się w położonym nad Wschodnim Oceanem, zamku Ker-Paravel.
Strony: [1] 2
Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum
cinemak equestrian-world mustangi clankoh watahawykletych